Lederassistent

Veidekke er et av Skandinavias største entreprenørselskap med 6.300 ansatte og en omsetning på 20 milliarder kroner i 2012. Virksomheten omfatter bygge- og anleggsoppdrag, boligutvikling, asfaltvirksomhet, pukk og grus og veivedlikehold. Våre verdier er profesjonell, redelig, entusiastisk og grensesprengende. Våre mål for helse, miljø og sikkerhet, HMS, er likestilt med de økonomiske målene. Veidekke kjennetegnes ved en desentralisert organisasjonsmodell med en sterk bedriftskultur og stor grad av medarbeiderinvolvering. Selskapet er notert på Oslo Børs, og over halvparten av de ansatte er medeiere og har til sammen rundt 20 % av aksjene i Veidekke.

Entreprenørvirksomheten i Norge er samlet i selskapet Veidekke Entreprenør AS med datterselskaper, og er organisert i tre bygg- og en anleggsregion, hvor den operative virksomheten drives gjennom 23 lokale distriktsenheter. På byggsiden omfatter oppdragene i hovedsak næringsbygg, boliger, skoler og andre offentlige bygg og på anleggssiden er oppdragene veier, jernbane, vann- og vindkraft og industriprosjekter. Virksomheten omsatte i 2012 for nær 11,5 mrd NOK og har i overkant av 3 500 ansatte.

FirmaVeidekke Entreprenør AS
FylkeOslo
Søknadsfrist31.12.2013

Arbeidsoppgaver

  • bistå ledelsen og den sentrale staben med ulike administrative oppgaver innenfor fagområder som økonomi, HMS og HR
  • forberede og ha det praktiske ansvaret for arrangementer, møter, konferanser og samlinger
  • organisere og koordinere faglige nettverkssamlinger
  • utarbeide presentasjoner, rapporter, styredokumenter, osv.
  • utvikle og vedlikeholde digitalt og fysisk arkiv for fellesdokumentasjon
  • bistå med økonomisk rapportering i FoU-prosjekter
  • løpende sekretæroppgaver som kopiering, reisebestillinger, korrespondanse og besvarelse av muntlige og skriftlige henvendelser
  • Noe reisevirksomhet må påregnes.


Ønskede kvalifikasjoner

  • erfaring fra liknende stilling, gjerne fra en større organisasjon
  • relevant utdanning
  • kompetent bruker av Microsoft Office og PowerPoint
  • meget god formuleringsevne, skriftlig og muntlig
  • gode engelskkunnskaper


Personlige egenskaper

  • lojal, pålitelig og samvittighetsfull
  • serviceinnstilt med gode samarbeidsevner
  • stor arbeidskapasitet
  • strukturert og nøyaktig
  • liker planlegging og organisering
  • fleksibel og trives med "mange baller i luften"


Vi tilbyr

  • et uformelt og positivt arbeidsmiljø
  • en aktiv og variert arbeidsdag
  • muligheter til å påvirke egen hverdag og utvikling
  • konkurransedyktige betingelser
  • mulighet for medeierskap gjennom gunstig aksjekjøpsordning


Spørsmål om stillingen?

Gjertrud Helland

HR-leder

Telefon

407 22 260


Søk stilling:


Vis flere stillinger: