En ny tid med nye muligheter

For oss i Byggeindustrien er denne uken litt historisk. Vi har lagt bygg.no over på en ny og fremtidsrettet plattform. Denne plattformen brukes i dag av flere av de store vinnerne på nettet som f eks. VG. Overgangen betyr at vi får langt flere muligheter enn før både redaksjonelt og på salgssiden. Men det hjelper ikke med tekniske plattformer om ikke siden også har mye lesverdig stoff. Det er innholdet som teller.

Mediehuset Byggeindustrien er på mange måter i en spesiell stilling. Vi øker både på nett og i bladet. Mange mediebedrifter har de siste årene opplevd et ras både i opplags- og annonseinntekter på papirutgavene. I Byggeindustrien øker vi også inntektene i bladet. For øyeblikket jobber vi nå mot deadline på to nye utgaver som kommer ut i desember hvor vi totalt skal produsere mer en 600 sider! Neste år utvider vi med en utgave til 20 utgaver. Andre mediehus reduserer antall sider og utgivelser. De sier også opp folk. I år har vi ansatt fire nye medarbeidere.

Vi lykkes fordi var har en stab med fantastiske mennesker. Det er vel få mediebedrifter som kan vise til en slik produktivitet som vi har i Byggeindustrien. Hver eneste dag følger vi opp små og store saker som har betydning for alle aktørene i byggenæringen. Vi bidrar til å sette dagsorden – og vi bidrar til å gjøre hverdagen bedre for alle dem som jobber i den store næringen vår. Vi følger med for deg.

Har du et tips eller en nyhet – så send oss en melding.

PS

Vi takker for alle hyggelige tilbakemeldinger på den nye siden vår. Fortsatt er det noen småting som skal rettes opp, og nye elementer kommer.