Stillingen som ansvarlig for grunnerverv er meget sentral. Du har fullt ansvar for å ivareta avdelingens behov for grunnerverv i forbindelse med prosjektene og vil samarbeide tett med prosjektlederne i det enkelte prosjekt.
Det er viktig at du sikrer god dialog med berørte parter for å finne gode løsninger.
Det er viktig at du sikrer god dialog med berørte parter for å finne gode løsninger.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Delta på jordskiftesaker og oppmålingsforretninger.
- Gjennomføre grunnerverv i forbindelse med prosjekter, dialog med grunneiere.
- Forberedelse og saksgjennomgåelse av ekspropriasjon og skjønn.
- Avtaleinngåelse ved gjennomføring av prosjekter, også leie av grunn.
- Sitte tett på prosjektene og håndtere eventuelle endrede arealbehov.
- Utarbeide skisseløsninger.
- Ha kontakt med offentlige myndigheter.
- Takseringsarbeid.
Utdannelse/formelle krav:
- Master/bachelor i eiendomsfag, alternativt master i jus eller tilsvarende høyere utdanning.
Kompetanse/erfaring:
- Økonomiforståelse og kjennskap til kontraktarbeid
- Dokumentert erfaring fra arbeidsområdet kan kompensere for manglende formell utdannelse
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsegenskaper.
- Praktisk forståelse
- Løsningsorientert
- Systematisk og strukturert
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
- Omgjengelig og med godt humør
Vi tilbyr:
- Spennende og sentral stilling i en offensiv kommune innenfor et stort satsningsområde.
- Gode muligheter for faglig utvikling.
- En selvstendig rolle hvor man ser helhet og bidrar til samfunnsutvikling.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger - herunder offentlig tjenestepensjon i henhold til Hovedtariffavtalen.
- Asker kommune har et godt omdømme.
Kontaktinformasjon:
Lars Bovind
Telefon +47 93 46 81 55
Lars.Bovind@no.experis.com
Øystein Dahl
Telefon +47 90 56 82 85
oystein.Dahl@no.experis.com
Søk stilling via link på følgende side:
http://recruit-executive.experis.no/no/forhaandsvisning-stilling?job=1009743