Kvalitetssikringsleder

Asker kommune er en av landets største kommuner med ca. 58 000 innbyggere og 3 750 ansatte. Kommunen er veldrevet med en svært kompetent organisasjon og er ISO-sertifisert innen standardene kvalitet, ytre miljø og informasjonssikkerhet.
Asker kommune står foran store investeringer på eiendomsområdet. I årene som kommer skal det bygges flere nye skoler, barnehager, sykehjem, omsorgsboliger, svømmehall, idrettshaller og kommunaltekniske anlegg. Årlig investeringsramme er 500 millioner kroner. Kommunen har et samlet netto driftsbudsjett for eiendom på 83,5 mill. kroner i 2013, og forvalter omkring 365 000 m2 bygningsmasse til en bokført verdi av ca. 7 mrd. kroner.
Asker kommune deltar i Grønn Byggallianse, og er medlem i FutureBuilt.
For mer informasjon se www.asker.kommune.no 
Prosjekt- og utbyggingsavdelingen består i dag av 20 medarbeidere fordelt på hovedområdene bygg og kommunaltekniske anlegg. Avdelingen har ansvaret for alle faser knyttet til planlegging og gjennomføring av bygg- og eiendomsprosjekter i kommunen. For å styrke avdelingen søker vi flere dyktige medarbeidere

FirmaExperis Executive for Asker kommune
FylkeAkershus
StedAsker
Søknadsfrist10.12.2013

Solid fagrolle med gode utviklingsmuligheter i en stor organisasjon med profesjonell drift og gode systemer


 

 

  • Vedlikehold og videreutvikling av enhetens kvalitetssystem, basert på styringssystemer for kvalitet (ISO 9001:2008), miljø (ISO 14001:2004), informasjonssikkerhet (ISO 27001:2005), samt samfunnsansvar (ISO 26001:2010)
  • Utarbeide gode rutiner / sjekklister
  • Innarbeide erfaringer fra prosjekter i styringssystemet
  • Koordinere enhetens kvalitetssystem med kommunens ledelsessystem
  • Bistå med råd og støtte til prosjektledere i prosjektene
  • Bistå Prosjekt- og utbyggingssjefen med analyser, statistikker og rapporter i det kontinuerlige forbedringsarbeidet
  • Sørge for at enheten er oppdatert på gjeldende prosesser, prosedyrer og regelverk
  • Være pådriver for at alle bruker styringssystemet tilstrekkelig og riktig

 

 

 

  • Relevant høyskoleutdanning.
  • Det er ønskelig med videreutdanning innen kvalitetsstyring

 

 

 

  • God kunnskap om oppbygging av kvalitetssystemer, implementering og forbedring av disse.
  • Kjennskap til lover, forskrifter og regelverk knyttet til gjennomføring av offentlige kontrakter.
  • Rette kandidat kan komme fra stillinger innen offentlig eller privat sektor og fra ulike bransjer.

 

 

 

  • Gode samarbeidsegenskaper.
  • Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig - pedagogisk tilnærming.
  • Systematisk og selvstendig.
  • Løsningsorientert tilnærming mot kollegaer.
  • Stor gjennomføringsevne.

 

 

 

  • Spennende og sentral stilling i en offensiv kommune innenfor et stort satsningsområde.
  • Gode muligheter for faglig utvikling.
  • Solide kvalitetssystemer på plass.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger - herunder offentlig tjenestepensjon i henhold til Hovedtariffavtalen.
  • Asker Kommune har et godt omdømme.

 

 



Søk stilling via link på følgende side:

http://recruit-executive.experis.no/no/forhaandsvisning-stilling?job=1009742

Vis flere stillinger: