I vegavdeling Sogn og Fjordane er det ledig to stillingar på plan og forvaltningsseksjonen, med kontorstad i Førde. Seksjonen jobbar i hovudsak med veg- og arealplanlegging, forvaltning av vegnettet og trafikktrygging.
Følgjetransport
I hovudsak vil oppgåvene knytt til stillinga verte:
• Organisere og gjennomføre følgjetransport for spesialtransport.
• Arbeidsvarsling/graveløyver/avkjørslar - følgje opp forvaltningsvedtak.
Kvalifikasjonskrav:
• Erfaring frå entreprenør- eller transportbransjen.
• Ønskeleg med utdanning frå høgskule, minimum tre år.
• Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftelig.
• Førarkort for personbil.
For kandidatar med sterk og allsidig praksis frå det aktuelle fagområdet og med gode personlege føresetnader for stillinga, kan vi fråvike kravet til utdanning.
Sakshandsamar innan vegforvaltning
I hovudsak vil arbeidsoppgåvene vere sakshandsaming innan fylgjande område avhengig av tidligare erfaring og kompetanse:
• Handsaming av avkøyrselssøknad, graveløyve, dispensasjon frå byggegrense og nabovarsel.
• Arealplanar – handsaming av offentlege og private planar.
• Saksbehandling etter vegtrafikklova.
• Prosjektretta oppgåver innafor seksjonens ansvarsområde.
Kvalifikasjonskrav:
• Utdanning frå universitet eller høgskule, minimum tre år.
• Ønskeleg med erfaring frå ei eller fleire av dei aktuelle oppgåvene, men nyutdanna er velkomne som søkarar.
• Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftleg.
• Førarkort for personbil.
Dersom du har teke heile eller deler av utdanninga di i utlandet, tilrår vi at den vert godkjend av NOKUT (www.nokut.no).
I begge stillingane vil det også bli vektlagt føljande personlege eigenskapar:
• At du har god samarbeidsevne og liker å jobbe på lag med andre.
• At du har evne til å ta initiativ, jobbe sjølvstendig og strukturert.
• At din kompetanse passar inn i den samla kompetansen på seksjonen.
Vi tilbyr:
Interessante arbeidsoppgåver i ein organisasjon med stort fagmiljø, der det er moglegheiter for personleg og fagleg utvikling. Vi har fleksibel arbeidstidsordning og gode velferdstilbod.
Gunstige pensjons- og låneordningar i Statens pensjonskasse. Løn i samsvar med etaten sin lønspolitikk. Det vert trekt 2% til Statens pensjonskasse
.
Søknad
Statens vegvesen er oppteken av mangfald, og vi oppmodar difor alle som er kvalifiserte, til å søkje jobb hjå oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal, geografisk eller etnisk bakgrunn. Vi tilpassar sjølvsagt arbeidsplassen om det er behov for det.
Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjar kan bli offentlege sjølv om søkjar har oppmoda om ikkje å bli ført på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje vil vi varsla søkjar om dette.
Dersom du synest dette høyrest spanande ut, søkjer du stillinga via vår jobbportal www.vegvesen.no/jobb, utlysingsnr. 3-081-13.
Kontaktpersonar:
Ole Martin Lilleby
mob: +47 91734318