Vi søker en utadvendt og serviceinnstilt medarbeider med hjerte for Personal og HR. Du er nøyaktig, løsningsorientert og selvstendig, samt har gode samarbeidsevner. Du er initiativrik, har god kommunikasjonsevne både muntlig og skriftlig, er nysgjerrig, strukturert og fleksibel.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
- ansvar for lønn/andre ytelser, kontakt med ekstern partner (lønn og regnskap er out sourced)
- ansvar for ajourhold av personalregister/-arkiv
- oppdatering/vedlikehold av personalhåndbok, dokumenter, maler og retningslinjer
- systemansvarlig oppfølging av sykemeldinger, permisjoner ol
- personalforsikringer inkl. pensjoner
- gjennomføring av lønnsoppgjør og andre justeringer/endringer
- veilede ledere og medarbeidere i forbindelse med lønns- og personalspørsmål
- administrativ støtte i forbindelse med rekruttering
- ansvarlig for introduksjonsprogram nyansatte
- rapporteringsansvar til skatteetaten - svenske styremedlemmer/innleie av svenske medarbeidere
- ansvar for gjennomføring av arbeidsmiljøundersøkelse
- deltakelse i Bedriftsutvalg ol
- generell personaladministrasjon
Kvalifikasjoner
- god kunnskap om gjeldende lover og regler innenfor Personal/HR/lønn
- god innsikt i bruk av lønn- og personal datasystem samt støtteverktøy i IT
- bachelor utdannelse innen administrasjon, HR eller tilsvarende
- 3-5 års erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig
Betingelser
Vi kan tilby en spennende og variert hverdag i flotte, nye lokaler i Oslo eller Trondheim sammen med trivelige kollegaer med entusiasme og engasjement. Vi kan ellers tilby konkurransedyktige betingelser og en unik mulighet til å bli deleier i et selskap i vekst.
Spørsmål om stillingen kan rettes til: CFO/Økonomidirektør Lars Berner, mobil: 97 56 42 60 -E-post:lars.berner@faveomanagement.com
http://www.faveoprosjektledelse.no/Karriere/Ledige-stillinger/