Eiganestunnelen går frå Schancheholen/Våland kolonihage til Tasta. Prosjektet består av fem kilometer med ny firefeltsveg, der 3,7 kilometer er Eiganestunnelen, melder vegvesen.no.
Betre miljø
Anlegget blir bygd for å betre avviklinga av trafikken på E39, for å redusere talet på ulukker, avlaste dagens lokalvegar og betre miljøet.
Selskapet som får kontrakten har ein omfattande jobb føre seg. I tillegg til bygginga av sjølve Eiganestunnelen, får entreprenøren mellom anna også oppgåva med å bygge: Nærare ein kilometer av Hundvågtunnelen, bygging av eit omfattande system av av- og på-rampar og ein kilometer ny veg mellom Schancheholen og rundkøyringa i Madlaveien. I tillegg kjem fire nye rundkøyringar, ein 160 meter lang miljøkulvert og ein kilometer av Sykkelstamvegen.
– Vi ser fram til å gå i gang med også denne delen av prosjektet, og håpar på god konkurranse med mange tilbydarar, seier prosjektleiar for Ryfast og Eiganestunnelen, Gunnar Eiterjord.
Omfattande sikring
Fristen for å levere inn anbod går ut i andre halvdel av desember. Statens vegvesen reknar med byggestart i februar 2014.
Store mengder masser skal hentast ut og fraktast vekk. I tunnelen er det snakk om rundt 800.000 kubikkmeter. På anlegga i dagen rundt 200.000 kubikkmeter med fjell. Det meste av steinen skal nyttast til utfylling i Jåttåvågen, der det skal byggast bustader og folkebad.
Sikringa i Eiganestunnelen er svært omfattande, med injeksjon, boltar, sprøytebetong og betongelement.
Eiganestunnelen skal stå klar til opning i 2019.
- Nøkkelord
- Statens vegvesen
- Anlegg