Firma | Centerpoint AS |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 13.08.2013 |
Centerpoint søker dokumentstyringsleder for stort og spennende prosjekt. Prosjektet er på vei fra Detaljplanfasen og over i Utbyggingsfasen. Dokumentstyringslederen vil representere byggherresiden og vil være sentral i oppbygging av organisasjonen.
Ansvarsområder:
- Ansvarlig for oppfølging og styring av den tekniske og administrative dokumentasjonen i prosjektet og at dette arbeidet gjøres iht. gjeldende internt og eksternt regelverk
- Ivareta fagansvar for dokumentstyring og gi nødvendig støtte internt i prosjektet
- Utarbeide og revidere prosjektets rutiner og prosedyrer innenfor ansvarsområdet samt bistå ved utarbeidelse av konkurransegrunnlag og ved kontraktsinngåelse
- Oppfølging og periodisk rapportering fra dokumenthåndteringssystemene ProArc og Public360
- Daglig oppfølging av prosjektets dokumentkontrollere
- Daglige dokumentkontrolloppgaver, løpende registrering og kvalitetskontroll
I tillegg til ovenstående oppgaver kan leder pålegge gjennomført oppgaver som naturlig hører inn under fagområdet.
Ønskede kvalifikasjoner:
- 10 års erfaring innen dokumentkontroll/styring og bruk av dokumenthåndteringssystemer i store, komplekse prosjekter hos byggherre, rådgiver eller entreprenør
- Generelt god IT-kunnskap og forståelse
- Utmerkede muntlige og skriftlige fremstillingsevner på et av de skandinaviske språkene og engelsk
- Erfaring fra ledelse av små og mellomstore grupper
- Erfaring fra bruk av ProArc, e-Room og Public360 er en fordel.
Centerpoint AS har i dag 200 konsulenter på langvarige oppdrag og kan tilby:
- Ordnede arbeidsforhold som konsulent
- Gode betingelser og langsiktige oppdrag for den rette kandidat
- Karriererådgivning
- Sosiale/faglige samlinger
- Tilgang til Centerpoint sitt nettverk og fremtidige oppdrag
Søknad/CV sendes til john@centerpoint.no
Kontakt:
John Trondsen
Resource Manager
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Centerpoint AS
- Fylke Oslo