Daglig leder

LydRommet AS er landets ledende firma innen fagområdet elektroakustikk. Selskapet feiret sitt 30 års jubileum i 2008 og er solid forankret og veletablert. I 2011 omsatte det for 72 millioner og hadde et solid overskudd. Det er 23 ansatte i Norge og selskapet har etablert seg i Danmark og i Sverige.

Virksomheten består av import, installasjon, prosjektering og service av lydanlegg til nær sagt alle fagområder av profesjonell lyd.

FirmaDe4 for LydRommet AS
Fylke
SøknadsfristSnarest

Til å videreutvikle selskapet i Norge og å bidra til å utvikle virksomheten Nordisk søkes nå 

Daglig leder


Aktuelle kandidater må kunne lede med stort engasjement, opprettholde et høyt tempo og ha klart fokus på salg og resultater. Du må like å sette høye mål og å motivere selgere og medarbeidere.  Du må ha fokus på forretningsutvikling i Norge og kunne ta en rolle i den felles nordiske utviklingen.

 

Stillingen har totalt resultatansvar, overordnet ansvar for 23 ansatte og direkte personalansvar for 6 ansatte.

 

Hovedansvarsområder og oppgaver:

 

• Daglig ledelse med overordnet ansvar for forretningsdriften

• Medansvar for felles nordisk utvikling

• Videreutvikle strategier og planer for selskapet

• Resultatansvar

• Personalansvar

• Ansvar for god salgsledelse i hele selskapet

• Videreutvikle salget på et strategisk, operativt og taktisk nivå

• Støtte og coache mellomledere

• Ivareta og videreutvikle kulturen i selskapet

• Ha kontakt med leverandører og kunder

• Holde seg oppdatert på utvikling i bransjen

• Samarbeide med og rapportere til styret

 

 

Verdien av daglig leders arbeid kan måles i:

 

• Økt omsetning og lønnsomhet

• Sterk og tydelig posisjon i markedet

• Sterkere Nordisk posisjon

• Sterke og strategiske kunderelasjoner og samarbeidsrelasjoner

• Medarbeidertilfredshet og gode resultater for salgssjefer og selgere

 

 

Vi ser etter en sterk relasjonsbygger med gode lederegenskaper. Du vet hvordan du skal lede andre mot et felles mål, skape gode resultater av andres prestasjoner, evne å forstå kundebehov og se nye muligheter. Du må i tilegg evne å samarbeide Nordisk, skjønne forretningsdrift og å jobbe opp mot et engasjert styre og dra fordeler av det.

 

 

Ønsket erfaringsbakgrunn:

 

• Ledererfaring med gode resultater å vise til

• Erfaring med relasjonssalg

• Erfaring med å skape gode salgsresultater gjennom andre

• Erfaring med forretningsutvikling / markedsutvikling

 

 

Utdanning:

 

Høyere utdanning er ønskelig.

 

 

Personlige egenskaper:

 

• Tydelig lederstil

• Evne til å begeistre internt og eksternt

• Mål og resultatorientert

• Inspirerende og miljøskapende

• Samarbeidsorientert

 

Du må ha godt humør, være litt leken og uhøytidelig! Du bør ha interesse for lyd og teknologi.

 

 

 

Stillingen lønnes med en del fastlønn og en resultatavhengig del basert på måloppnåelse.

 

 

For mer ta kontakt med vår rådgiver i De4 search & consulting, Sissel Sundby på tlf: 932 85 266.

Din søknad må registreresinnen 26. mai. Du kan søke ved å trykke på APPLY knappen under.




Apply

Vis flere stillinger: