Prosjektleder - Eiendomsavdelingen - Vestre Toten kommune

Vestre Toten kommune søker en dyktig prosjektleder til Eiendomsavdelingen. Som prosjektleder i eiendomsavdelingen yter du intern støtte/service til de ulike tjenesteområdene og driftsenhetene i kommunen. Støtten er innenfor områdene forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av eiendommer og bygninger. Avdelingen ivaretar også byggherrefunksjonen til kommunen ved nybygg og renovering av kommunens bygninger og eiendommer.

Du blir en av to prosjektledere, i tillegg til leder, som vil få ansvar for prosjekter som defineres som for store for driftsapparatet og som løftes til prosjektavdelingen. Kommunen har spennende prosjekter på investeringsbudsjettet de kommende årene. Stillingen rapporterer til Eiendomssjef. Avdelingen er under omorganisering hvor det blir lagt opp til en sentralisering av ansvaret for bygningsmassen. Du vil bli delaktig i dette arbeidet og vil samarbeide med eiendomsforvalter og leder opp mot prioritering og fordeling av prosjekter.

Vi ser helst at du søker elektronisk. Dersom du ønsker at din søknad ikke skal offentliggjøres, ber vi om at du begrunner hvorfor. Dette er et krav i henhold til Offentleglova §25. Vi gjør oppmerksom på at søknad kan bli gjort offentlig selv om søker har anmodet om å ikke bli ført på søkerlisten, men vi vil kontakte deg for at du skal kunne ta stilling til det.

Ta kontakt med undertegnede om du ønsker nærmere informasjon. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver.

FirmaAdecco Serch & Select AS for Vestre Toten kommune
Fylke
Søknadsfrist12.06.2013

Arbeidsoppgaver

  • Prosjekt- og byggeledelse for kommunens eiendomsmasse
  • Ivareta kommunens byggherrefunksjon ved planlegging, bistand til prosjektering, kontrahering og oppføring av nybygg, samt ombygging og rehabilitering
  • Anskaffelser (anbudsinnhenting) og kontrahering
  • Oppfølging av HMS og internkontroll ved ulike byggeprosjekter
  • Yte service og bidra til behovsavklaringer med brukere av kommunale bygg
  • Bidra til utvikling av kommunens systemer/rutiner for eiendomsforvaltning


Personlige egenskaper

  • Tillitskapende og samarbeidsorientert
  • Tydelig og utadrettet i din prosjektlederrolle
  • Planmessighet og struktur i arbeidet
  • Analytisk tilnærming til oppgaver
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Handlings- og gjennomføringsevne
  • Trives med å jobbe selvstendig


Arbeidssted

  • Rådhuset,
    2831 Raufoss
  • NO: Oppland

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant byggteknisk utdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole
  • Erfaring fra bygg- eller prosjektledelse/prosjektering innen privat eller offentlig virksomhet, gjerne erfaring fra entreprenør eller rådgivende ingeniører
  • Erfaring med økonomioppfølging
  • Gjerne god kjennskap til norske standarder og avtaleforhold
  • Generell god datakunnskap


Vi tilbyr

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Spennende prosjekter som skal ferdigstilles de kommende årene
  • Et godt arbeidsmiljø med faglige dyktige medarbeidere
  • Mulighet for kurs og kompetanseheving
  • Fleksitidsordning og en god offentlig pensjonsordning
  • Bruk av egen bil godtgjøres etter kommunens reiseregulativ


Andre opplysninger

  • Fast stilling
  • Antall stillinger: 1

 

Kontaktinfo:
Monica J. Moen Riste Seniorrådgiver Adecco Search & Select (+47) 990 13 015

 

 

 

 

 

 

søk her