Firma | Jobzone AS for kunde |
Fylke | Sør-Trøndelag |
Sted | Trondheim |
Søknadsfrist | snarest |
For en av de store entreprenørene i Trondheim søker vi prosjektsekretær
Du skal opprette og gjennomføre prosjektets administrative rutiner, bistå prosjektledelse med økonomioppfølging.
Du har myndighet til å ta alle løpende avgjørelser som er nødvendige for prosjektets effektive drift iht stillingsbeskrivelsen.
Hovedoppgaver:
- Ansvar for administrative oppgaver som korrespondanse, arkivering, mottak og forsendelse av post, IT-systemer og gjennomføring av øvrige administrative retningslinjer.
- Anskaffelse og vedlikehold av kontorutstyr og annet utstyr til brakkeriggen.
- Bistå Prosjektleder/Anleggsleder med økonomioppfølging og rapportering.
- Organisering og drift av kost og innlosjering i prosjektets brakkerigg.
- Ansvarlig for at aktiviteter innen sitt ansvarsområde utføres iht gjeldende retningslinjer for HMS
- Delta på vernerunder og skrive referat.
- Mottak og registrering av personer som skal inn på byggeplassen, samt sørge for at Hel inn - hel ut er gjennomført.
- Timeregistrering
- Inngå avtaler om frukt, vasking av rigg og arbeidstøy
- Bestilling av klær
- Ved behov og etter nærmere avtale opprette tegningsarkiv og se til at dette til enhver tid er oppdatert med siste rev.
Kompetanse:
Du må ha erfaring fra lignende type arbeidsoppgaver. Det er en stor fordel om du har erfaring fra bygg og anlegg. Du må være strukturert, serviceinnstilt og ha gode kommunikasjonsevner.
Du må være en allsidig og fleksibel person med variert arbeidserfaring som liker å ha mange baller i lufta på en gang. En fikse og ordne- person.
Vi tilbyr en spennende jobb i et stort firma, en jobb med mye ansvar og konkurransedyktige betingelser.
Spørsmål om stillingen?
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Jobzone AS for kunde, Trondheim
- Fylke Sør-Trøndelag