Firma | GK Norge AS |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 08.03.2013 |
GK Norge AS har en rekke store kunder gjennom riksdekkende avtaler. I det daglige ivaretas disse kundene gjennom et av våre mange avdelingskontorer. Ut over dette har vi en sentral bemanning for å koordinere kundedialogen og leveransen. Den sentrale bemanningen består av en Key Account Manager som forvalter avtalen og en KAM assistent som håndterer det praktiske rundt leveransen til kunden. GK Norge søker nå etter ny KAM assistent og vi ønsker deg som er selvstendig, løsningsorientert og som har interesse for god kundebehandling.
Arbeidsoppgaver:
- * Daglig kundekontakt
- * Rapportering
- * Administrative oppgaver rundt bestillinger, utrulling og fakturering
- * Operativ kommunikasjon med lokale GK avdelinger
- * Teamarbeid
Ønskede kvalifikasjoner:
- * Kundeorientert
- * Gode kommunikasjonsevner
- * Evnen til å jobbe strukturert og målrettet
- * Beherske MS Excel
Vi kan tilby:
- * En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst med solid økonomi
- * Meget godt arbeidsmiljø, der DU vil kunne være en positiv påvirker i våre helt nye lokaler
- * Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
- * Kurs og etterutdanning
- * Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
- * Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
Kontorsted vil være passivhuset Miljøhuset GK, Ryenstubben 12 i Oslo.
Vennligst oppgi dine referanser i søknaden.
Søk stilling:
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter GK Norge AS
- Fylke Oslo