– Byggeindustrien har i dag en meget sterk posisjon i byggenæringen. Det er ikke tvil om at vi er den beste kanalen mot næringen. Vi søker i disse dager etter en ny journalist som skal styrke oss når det gjelder dekning av tekniske nyheter både i bygg og i anlegg. Vi vil også styrke oss innen salg – og vi må ta grep også for å forsterke teamet vårt når det gjelder produksjon, sier Pedersen.
Ellers har mediehuset inngått avtaler med flere journalister landet over som går inn i freelance-korpset. Det betyr at Byggeindustrien kan bringe enda flere nyheter fra alle deler av Norge.
– På grunn av det store arbeidspresset har vi bedt Frode Aga om å gå inn i redaksjonsledelsen som redaksjonssjef, legger Pedersen til.
Byggeindustrien vil i løpet av første halvår presentere en helt ny plattform på våre nettsider.
– Trafikken på bygg.no, anlegg.no og hage.no setter nye rekorder hele tiden, men det morsomme er at bladet Byggeindustrien også øker i opplag og omfang. Mer enn 32 000 får daglig nyhetsbrevet vi sender ut. De aller fleste ledere i byggenæringen får nå dette brevet som er en gratis tjeneste fra vår side. Får du ikke nyhetsbrevet – så meld deg på, oppfordrer Pedersen.
- Nøkkelord
- Anlegg